): orka, orkar inte, orka ..




det finns så jävla mkt runt om kring en hela tiden.
det är mkt inte folk ser, men mkt som folk ser oxå.

alla som tror att sina liv blir bättre över att vara snygg,
har juh ett helvete själv.

jag förstår inte bara hur du kan ha ett sånt hjärta att
sitta och skriva att allt är ditt fel lalalala,

 allt  är inte mitt fel, det finns ingenting som bara är mitt fel.
men det kasnke du inte fattar än?

men den dagen du fattar det kanske du kan komma tbx?
och säga det till mig, än att jag får sitta och ta skit från dig.

men det finns så mkt jag skulle vilja säga,
så mkt jag skulle vilja göra,
men va fan, en sak är helt säker det va inte så hära min dröm såg ut!

allt blev så fel, allt gick så snabbt, men en dag ska vi lösa allt
jag lovar, en dag kommer allt vara bra!







orkar inte le, orkar inte gråta, orkar inte tala orkar inte vara tyst.
orkar inte äta, orkar inte svälta, orkar inte vara erica andersson ..




Kommentarer
Postat av: emmyh

alla killar är skit! bli bi eller något, så kan du komma till mig raaaaaaaaaawr,saknar dig puss emmmyh

2009-06-18 @ 10:14:27
Postat av: emma

haha oj satsarN, jag finns gumman!



jag älskar dig!<3

2009-06-18 @ 10:17:55
URL: http://emmaholmsten.devote.se
Postat av: kissie mjaow!

Lilla gumman det är 2009, sluta tyck synd om dig själv! En kille ville inte ha dig? Men buhu. Haha, i know you love me.

2009-06-18 @ 20:29:03
Postat av: Emma

Älskar dej lilla syster <3

2009-06-18 @ 22:04:28
URL: http://emmaangeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0