färgat håret dårå!

Shasha,

nu har jag färgat håret &det vart bra bra faktis.
ja det vart svart ialf, men lite sugen på rött men men får se efter sommarlovet.

sen så tror jag att jag ska klippa mig korthårig.
heheh eller vad tycker ni? kommentera vad du/ni tkr!





sen måste jag bara säga att jag tkr det är bättre att vara en ung mamma, en än gammal mamma.
så jag tkr inte man kan sitta &säga hur omget det är att vara en ung mamma, förlåt men så töntigt gjort!
men men alla i världen är ju olika som tur va kanske.




Kommentarer
Postat av: elin

jo det har du ju rätt i! men alla är juh värd sin sikt att tycka till om saken

2009-06-10 @ 07:49:13
URL: http://eliinpellin.blogg.se/
Postat av: paulina

men herre gud, klart man vil ha en ung mamma? men på samma sätt är det juh lite pinsamt att vara 18 år och ha ett barn? men jah som elin säger alla är juh inte som alla, så det är ju bäst att alla får tycka vad det vill utan att få massa haknningar på vad man tycker!

2009-06-10 @ 11:34:40
URL: http://paulinadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0